2020. jan 01.

2020 start!

írta: Háy Béla
2020 start!

[ 110 kiló ]

Az a jó abban, hogy ha sikerült az embernek kialakítani egy olyan napi szintű életvitelt, amiben jól érzi magát, de apránként még fogy is közben, hogy onnantól nincs megállás. Persze decemberben, az év végén kicsit elengedtem magam; ettől függetlenül úgy éreztem, hogy nem fékeztem túlságosan magam az ünnepek alatt, mégis sikerült szinten tartanom magam. (A fő és legfontosabb cél az volt, hogy ne menjek 110 kiló fölé, a többivel most igazából nem foglalkoztam.)

Ha az ember csak napi 10 grammot fogy, ami egyáltalán nem sok (egyes cikkek szerint 77 kalóriát kell pluszban elégetni), az egy év alatt már 3,5 kiló fogyás. Bevallom, jelen esetben az a vízió, hogy öt év múlva 15 kilóva könnyebb legyek úgy, hogy közben jól érzem magam, kecsegtetőbb, mint hogy most gyorsan (pár hónap alatt) leadjak 15 kilót, és utána azon aggódjak, hogy visszamásznak-e vagy sem.

Igazából ez most nekem is a B-terv. Az A-terv, hogy egy viszonylag lassú, de alapos diétával augusztusig 10 kilót leadjak. Mindenesetre jó érzés tudni, hogy ha esetleg ez mégsem válna be (amit kizártnak tartok), akkor van még egy módszer, ami garantált sikert hoz, mégha lassú is.

2020-tól nem várok sokat. Amilyen kilátások vannak az életemben, alakulhat minden nagyon rosszul is. Úgy érzem, hogy ebben a nagy káoszban, bizonytalanságban szükségem van egy dologra, ami biztos pont, ami csak az enyém, amit nem vehet el tőlem az élet; és az, hogy le fogok idén fogyni, az pontosan az.

 

frohe-neujahr.jpg

Szólj hozzá