2021. jan 05.

Karácsony után

írta: Háy Béla
Karácsony után

[ 105 kiló ]

Igyekeztem vigyázni az evéssel az ünnepek alatt. Igyekeztem rendszeresen mozogni az ünnepek alatt. Végül mégis valahogy felmászott rám pár kiló. Megtalálták az útjukat, mint a hangyák a lakásomban, amikor már azt gondoltam, hogy minden bemeneti rést lehangyairtóztam, és egyszercsak mégis azt veszem észre, hogy egy csapat hangya csámcsog egy földre esett kenyérdarabon.

Ilyen szempontból néha örülnék, ha a Karácsony egyszer-egyszer kimaradna. Szeretet ünnepe ide vagy oda, nem tartom igazságosnak, hogy nem ehetem azt, amit szeretnék, nem tehetem azt, amit szeretnék, nehogy megbántsak valakit, aminek az lesz a végeredménye, hogy én leszek szomorú, hogy megint egy lépéssel messzebb kerültem életem egyik legfontosabb céljától.

Eléggé döcögősen indul a munkaév is. Öröm az ürömben, hogy ahogy vizsgáltam magamat, elemeztem, hogy mitől is megy olyan nehezen minden, megtanultam ideiglenesen kikapcsolni az érzelmeimet. Tudtam, hogy ott vannak valahol a mélyben, tudtam, hogy nem töröltem el őket örökre, de szabadon, függetlenül tudtam cselekedni. Az a fajta ember vagyok, aki szerint fontos, hogy kapcsolatban legyünk a saját érzelmeinkkel; de ha a munka idejére el tudom őket paterolni egy belső, titkos kamrába, és le tudom dolgozni, amit le kell, az most nagy segítség lesz az életemben.

 

fat-after-christmas.jpg

Szólj hozzá