2020. júl 26.

Újra célegyenesben VI. (Unásig)

írta: Háy Béla
Újra célegyenesben VI. (Unásig)

[ 101 kiló ]

Egyrészt nagyon igyekszem kitartani a célom mellett, és hogy betartsam a fogyást elősegítő életmódot. Másrészt viszont folyamatosan bele kerülök / bele kergetem magamat olyan szituációkba, amik pont ellentétesek ezzel a törekvésemmel. Nem beszélve arról, hogy tipikus "people pleaser" vagyok, ezért hajlamos vagyok újra és újra feladni a próbálkozást, ha látom, hogy a megszegéssel fel tudok valakit vidítani, vagy ilyesmi. Egy példa erre, hogy ha valamelyik ismerősöm jelzi, hogy szüksége lenne egy "jó" berúgásra, és ehhez kellene egy társ, akkor nehezen mondom nemet, még akkor is, ha egyáltalán nem kívánom az alkoholt. Próbálok távol maradni a sörtől, kevesebb kalóriaértékű italokat választani; de maga az alkohol már dús kalóriában, szóval nem hiszem magam sem, hogy ez a fajta "óvatosság" bármit is segítene. Most egy iszákos, pizzázós szombatot próbáltam kompenzálni egy olyan vasárnappal, ahol keveset ettem, azt is több étkezésre szétosztva, de igyekeztem magam rendesen hidratálni. Most azt mutatja a mérleg, hogy minden jó úton halad ahhoz, hogy hamarosan elérjem a bűvös 100 kilót; de fontos türelemmel lenni továbbra is. Amúgy eredetileg az Augusztust tűztem ki határidőnek, szóval még időben vagyok; de az elmúlt hetekben különösen nehezen sikerült apránként faragni a súlyomból, és ez nagyon fárasztó.

 

panda-lingvistov-com.jpg

Szólj hozzá