2021. feb 21.

Télvégi állapotok

írta: Háy Béla
Télvégi állapotok

[ 106 kiló ]

A fene se érti, hogy miért híztam(?), vagy legalábbis miért növekedett az utóbbi napokban a súlyom. Meg úgy éreztem, hogy mintha a hasam is nagyobb lenne, és feszülne, mint egy lufi.

 

blowing-balloons.jpg

 

A szűkebb nadrágjaimba sem férek bele, amibe korábban sikerült belefogynom. Pedig azt hittem, hogy mindent jól csinálok. 

Három dolgot azonosítottam, hogy mi lehetett esetleg a gond:

  • A hideg -> Remélhetőleg ez a probléma hamarosan megoldja magát.
  • Sok cukormentes kólát ittam mostanában -> Igyekszem leállni.
  • Sokat stresszeltem mostanában -> Újra átgondolom az életemet, a mindennapjaimat (ki tudja, hanyadik alkalommal), és mindenféle lelki gyakorlatokkal igyekszem erősíteni magam.

Azért lehangoló ez a dolog. Megtaláltam a helyes módját a fogyásnak, amitől nem kaptam frászt, és ami hatásos is volt; most meg ugyanazt csinálom, fegyelmezett vagyok és türelmes, mégsincs eredménye. Ha lenne egy kijelző az ember oldalán, ami mutatná, hogy mennyit fogyaszthat még, mennyit kell ledolgoznia, stb. ... De nincs. Sokat kell találgatni, a szerencsére hagyatkozni.

Szólj hozzá