2020. sze 05.

Újratervezés

írta: Háy Béla
Újratervezés

[ 102,5 kiló ]

Mit lehetne mondani? Nem jött be.

Hetekig próbáltam lejjebb és lejjebb menni, de nem sikerült, 100,8 kilónál nem sikerült alább menni. Nem mondanám, hogy nagyon elhagytam volna magam, de tudtam volna jobban vigyázni, az tény. Aztán jött egy bulizós hétvége, ahol szerettem volna egyszerűen csak jól érezni magam, és most 102,5 kilót mutat reggelente a mérleg.

Elhatároztam, hogy átkeretezem a dolgot, és elsősorban a megtartáson fogok dolgozni. Pontosabban az lesz a cél, hogy minden héten 0,1 kilóval legyek kevesebb. Ez sem kevés, sem erőfeszítésben, sem hatásban! Egyes számolási módszerek szerint hogy ezt el tudjam érni, napi 130 kcal deficitet kell teremtenem. Ha ezt sikerül hosszú távon megtartani, akkor jövő márciusra simán lemehetek 100 kiló alá úgy, hogy nem erőltettem meg túlságosan magam, és "élek is egy kicsit".

Ha pedig ezután is sikerülne tartani a dolgot, akkor évente 5 kilót fogyhatnék, amíg az ideális súyt el nem érem. Na de ez egyelőre csak álmodozás.

 

fat-balloon-guy.jpg

Szólj hozzá