2020. jún 29.

Célegyenes / önkéntes fogyi tábor IV.

írta: Háy Béla
Célegyenes / önkéntes fogyi tábor IV.

[ 102 kiló ]

Sajnos nem jött be a trükköm. Volt már olyan, amikor bevált; de az nem most történt. Meg kellett próbálnom, mert türelmetlen voltam. Szerettem volna lezárni az életemnek ezt a szakaszát, és nyitni egy új fejezetet; de nincs más választásom, meg kell várnom, hogy mit hoz a július. Biztos lesz amúgy hatása ennek a kalandnak a következő napokra, csak igazából nem tudom, hogy mi.

A jó a dologban, hogy még van másfél hónapom az eredeti célkitűzésből. A tavaszi hónapokból több olyan is volt, ami alatt két kilóval csökkent a súlyom.

A rossz a dologban, hogy egyre nehezebb tartani a diétát, a szokásokat. Egyre több dolgom van, egyre több helyen kell megjelennem. Ezért is akartam ezt a részét már letudni a dolognak. De úgy tűnik, minden folyamatnak tényleg a vége a leghosszabb / legfárasztóbb.

Nincs más lehetőségem, türelmesnek kell lennem, és a következő 1,5 hónap legfőbb célja az, hogy tartsam magam, tartsam magamban a lelket. Közben minden egyes távozó dekának nagyon fogok örülni. 200 apró deka van feleslegesen rajtam, és én mindegyiknek örülni fogok, amelyik távozik rólam.

 

sad-panda_1.jpg

Szólj hozzá