2020. jún 30.

Célegyenes / önkéntes fogyi tábor V.

írta: Háy Béla
Célegyenes / önkéntes fogyi tábor V.

[ 103 kiló ]

Sajnos úgy néz ki, a hétvégi "mutatványom" teljesen rossz irányba sült el. Most eléggé kétségek közt vagyok. Vár rám a több teendő, a szorosabb időbeosztás, a stresszesebb élet, és mindezt úgy, hogy egy nagyon fontos célt nem sikerült letudnom. Próbálok megnyugodni, és arra gondolni, hogy mennyivel kisebb a hasam tavalyhoz képest, és hogy még itt egy egész július, ami alatt bármi történhet.

Egy fontos tanulságot le tudok vonni: Vannak folyamatok, amikben a legnagyobb mozgató erő az idő, és ha fel akarjuk gyorsítani, csak a kárunkra válik. Ez a trükk, amit próbáltam, nem volt légből kapott, volt már, hogy alkalmaztam, és jól sült el. A másik tanulság az, hogy azóta sok idő telt el, én is változtam, és ez már nem igaz.

Most a legtöbb, amit a jelenlegi súlyom megtartásáért, és a további súlycsökkenésért tehetek, az az, hogy kerülöm a stresszt. Pontosabban kiölöm a stresszt magamból. Arra koncentrálok, hogy a 100 kilóra lefogyás a legfontosabb életcélom. Ha ez rendben van, minden rendben van. Ha ez nem megy, akkor semmi nem jó. És ebben az egyik legfontosabb, legütősebb eszköz a stressz elhagyása; amire már többször is volt példa, szóval képes vagyok rá.

 

fat-panda-treasure-box.jpg

Szólj hozzá