2021. okt 24.

Hűvös szelek járnak...

írta: Háy Béla
Hűvös szelek járnak...

[ 110 kiló ]

Úgy néz ki, egy ideig felhagyok a kocogással. Amíg tudtam úgy menni, hogy itthonról indultam, és hazáig szaladtam, addig úgy éreztem, minden klappol. Viszont a körömgombász mondta, hogy a körmöm alatt sérül a bőr, ha betonon futok, és ez ebből a szempontból nem jó; ami megnehezítette a szervezést (fázok, mire hazaérek sétálva a szigetről). Plusz hétköznap már nem merek nekiindulni, mert akkor utána egész nap fáradt leszek; ha lock-down van, akkor sok szabad hétvégém van, de mostanában pl. mindig volt valami, ami miatt nem értem rá. Plusz az utóbbi időben nem segített fogyni, sőt, csak gyarapodott a súlyom. Egyes irányzatok szerint a rendszeres séta jobban segít fogyni, mint a rendszeres futás/kocogás. A sétát jobban bele tudom szervezni az életembe, mert ha jobb nincs, akkor az irodából a szigeten keresztül megyek haza, és az úgy másfél óra. Hát ez van, meg a fájó szív. Tavasszal "újratervezés".
Tavaly nyáron 101kg voltam, most 110kg. Végül is a számjegyek stimmelnek, csak a sorrend változott...

 

sad-panda_2.jpg

Szólj hozzá