2019. nov 14.

Türelem, türelem...

írta: Háy Béla
Türelem, türelem...

[ 108,5 kiló ]

Ez nem valami különös alkalom, az utóbbi hónapokban produkált súlycsökkenéssel még nem leszek sztár a TLC-n. (Imádom az Élet 250 kiló felett c. műsort.) Csak az van, hogy minden kilónak örülök. Minden alkalommal, mikor kicsit kevessebbet mutat a mérleg, égek a vágytól, hogy valakinek elújságolhassam. De hát nem véletlenül mondtam a naplóm elején, hogy a közösségi erőből próbálok erőt nyerni.

A napló írását 113 kilósan kezdtem el, és a legkevesebb súly, amire eddig lementem, az a 107,5 kiló volt. Emlékszem, akkor rengeteg nyers salátát ettem, sokat szenvedtem, és utána el is kezdett felfelé kúszni a súlyom. Most sem vagyok túl jó állapotban, hogy őszinte legyek; de mégis azt érzem, hogy még bírom. Ma is lenn voltam kocogni, pedig azért nincs túl kellemes idő.

Szóval bár most kecsegtető, és vonz, hogy "menjünk lejjebb, menjünk lejjebb"; inkább arra próbálok fókuszálni, hogy megtartsam a súlyom, és maradjak 110 kiló alatt. Soha többé nem szeretnék 110 kiló felett lenni.

 

piglet.png(forrás: drawception.com)

Szólj hozzá