2019. okt 25.

Részeredmény

írta: Háy Béla
Részeredmény

[ 110 kiló ]

Egészen pontosan 109,6 kilót mutatott ma reggel a mérleg. Ez nekem hatalmas öröm. Az előző posztomnál azt írtam a 112 kilóra, hogy egy éve nem volt ilyen; no hát 110 alatt (akárcsak egy ilyen hajszállal) meg két éve. Ebben most nagyon sok minden benne van: Olvasgatom Jon Gabriel könyvét; odafigyelek, hogy mit eszem és mennyit; vettem meleg futóruhákat, és folytattam a kocogást ősszel is; sokat foglalkozom lelki dolgokkal, pl. a sóvárgás megszűntetésével; és ennek hatására elég jó képes voltam az utóbbi időben kerülni a (cukormentes) kólát, a sört, ... stb. ...

Nem mondom, hogy egyébként az életem teljesen rendben van. Még mindig túl sokat stresszelek, emiatt sokszor vagyok fáradt, és nem élek produktív életet, legalábbis nem annyira, mint szeretném. Próbálom számon tartani, hogy mi esszenciális, és azt rendben tartani minden áron; a többit meg úgy, ahogy bírom; hiszen úgy sem fogok tudni minden feladatot és intéznivalót elvégezni; de ha a legfontosabb dolgok rendben vannak az életemben, akkor abból nyerhetek erőt.

Szóval most egyelőre, egy kis ideig nem az lesz a célom, hogy lejjebb menjen a súlyom (persze, ha lemegy, én nem fogok ágálni ellene); hanem hogy megtartsam ezt, és mellette próbáljak rendet teremteni a zűrzavaros hétköznapokban, pihenjek, csökkentsem a stresszt, és ha elérkezettnek érzem az időt, akkor megpróbáljak egy pár kilóval még lejjebb menni a "súlylétrán".

 

cheering.jpg

Szólj hozzá