2017. nov 07.

Mélyrepülés

írta: Háy Béla
Mélyrepülés

[ 111 kiló ]

Sajnos a legutóbbi poszt után nem lett szebb az élet, elmaradt a "happy sunshine". A stressz maradt, a súlyom nőtt, ittam, nem tudom megítélni, hogy soknak számít-e, de kevésnek semmiképp. Végül szerencsére az akaraterő győzött, és lemondtam az ivásról teljesen. Nagyon-nagyon ritkán valami kerül a kézbe, hogy legyen mivel koccintani, de ennyi; én nem tartom helyesnek a teljes megvonást, ha az ember képes arra is, hogy néha gyakorolja a mértékletességet. Igazából nem is akaraterőről van itt szó, hanem megerősödtem, megértem annyira lelkileg, hogy ne legyen szükségem rá; ne érezzem szükségét. Persze még sok a lelki problémám, ugyanannyira sok akadályt pakol elém az élet, de lassan kezdenek kialakulni azok a cselekvések, szokások, amikben megnyugvást találok.

Mint ahogy korábban jeleztem, nem egy olyan blogot akarok írni, ahol a fogyással kapcsolatban minden szép és minden jó, hanem egy olyat, ahol őszinte vagyok, hogy ha egyszer eljutok a célomig, akkor mások is lássák, hogy nem mindenkinek meg könnyen, de meg lehet találni az egyénre / személyre szabott módját.

Szóval a súlyom felment 113-114 kilóra is; de most nem vártam meg az év végét, hogy ünnepélyesen fogadalmat tegyek, és azt gondoljam, hogy az új évben tiszta lappal tudok indulni; hanem rácsaptam az asztalra, hogy ebből elég volt. Igazából annyit kellett tennem (az alkohol elhessegetése mellett), hogy emlékeztettem magam a már megfogalmazott elvekre és meglátásokra, és most újra sikerült 111 kilóra visszamennem.

Nem akarok nagy célokat. Soha többet nem akarok magamtól erővel megvonni dolgokat, nem akarok "kibírni" és küszködni; szép lassan szeretnék, apránként lejjebb menni, hogy se a szervezetemnek, se a lelkemnek ne legyen megterhelő. Úgy tűnik, eddig jól halad a dolog, és mást nem szeretnék, minthogy év végéig lemenjek 110 kilóra. Ha ez így lesz, akkor is elmondhatom magamról, hogy sikerült 3 kilót leadnom és megtartanom.

A következő évre pedig annyi a célom, hogy hetenként 10 dekát fogyjak. 10 deka nem sok, a történtek után könnyen tarthatónak tűnik; és így is le lehet adni 5 kilót egy évben. 5 kiló egy évben akármilyen kevésnek is hangzik, még mindig jobb, mint 1 kiló felfelé.

 

melyrepules.jpg

Szólj hozzá